مهم‌ترین حوادث ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۱ محمدیه کازرون با اقدامات فنی از وجود چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۲ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال برآورد و عنوان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۳۸ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر در شهر صدار شهرستان شیراز خبر داد. 

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران کلانتری "۲۸ صدرا" شهر صدرا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در خودرو خود اقدام به بارگیری مواد مخدر کرده و در حال حاضر در پارکینک منزلش پارک می‌باشد که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن خودرو، ۱۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده و همسرش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان درخواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی 

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسینعلی شیروانی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به تعدادی سواری تیزرو (شوتی) مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: رانندگان بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز متواری شدند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، رانندگان با تخلیه بار خودرو اقدام به فرار کردند.

سرهنگ شیروانی خاطر نشان کرد: در پاکسازی از محل تردد خودرو‌ها ۴۶۸ ثوب انواع پوشاک و یک هزار و ۵۰ عدد انواع بدلیجات خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، گفت: موفقیت پلیس در کشف قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است؛ لذا از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.